De reis naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robert en Nadeche - WaarBenJij.nu De reis naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Robert en Nadeche - WaarBenJij.nu

De reis naar Las Vegas

Door: Robert en Nadeche

Blijf op de hoogte en volg Robert en Nadeche

08 September 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Op maandag 8 september was het dan eindelijk zo ver. De wekker ging om 05.00 uur! Nog even de laatste dingetjes inpakken en we waren er klaar voor.

Via Zwitserland vlogen naar Las Vegas, een vlucht van 12 uur. Voor Nadeche was dit een hele nieuwe ervaring, nog nooit zo ver en nog nooit zo'n groot vliegtuig.

Om 17.00 uur waren we geland en hadden we heel snel onze koffers. Gelukkig, want we zaten beiden zo in de kreukels van de vlucht, dat we heel graag naar het hotel wilden.

Met een gratis shuttle bus werden we naar het autobedrijf gebracht. Daar hebben wij onze luxe Chevrolet opgehaald, die eigenlijk veel te groot is voor ons tweeën. Onze bestemming, het Hard Rock Hotel.

Bij het binnenkomen van de kamer wisten we niet wat we zagen. We hebben nog nooit in zo'n luxe suite gezeten!! Een keuken, een grote loungebank, een kingsize bed en een badkamer waar een voetbalelftal in past!

Even opfrissen en dan maar de stad in, naar The Strip. En wauw, wat was dat groot, extravagant, overdreven en over de top, maar wat geweldig!
Een snel rondje, want we waren toch wel erg moe.

De volgende dag begon erg vroeg, om 07.00 uur waren wij allebei klaar wakker. Dan er maar het beste van maken! Wat boodschapjes doen, ontbijtje halen en dan maar winkelen!!
Omdat het nog zo vroeg was, waren bij het eerste winkelcentrum de winkels nog niet open.

In de middag hebben wij The Strip lopend verkend. Het was zo bizar groot dat onze voeten er pijn van deden, maar wat was het indrukwekkend! Nog even snel wat lunchen en dan bijkomen in het hotel. Tenminste, dat dacht Nadeche.

Na nog geen 5 minuten in het hotel zei Robert dat wij ons moesten klaar maken voor zijn verrassing. Daar was hij al maanden mee bezig en Nadeche had geen idee wat het kon zijn, maar we moesten ons netjes aankleden.

Robert was erg zenuwachtig om het weer, dus het moest iets zijn wat we buiten gingen doen.
Nadeche werd mee naar buiten genomen, in de veronderstelling dat we naar onze auto gingen. Maar dat gebeurde niet. In plaats daarvan moesten we wachten voor het hotel. We werden opgehaald.
Er kwam een lange, zwarte limousine aangereden, Nadeche grapte nog, dat zal hem wel zijn zeker. En tot haar grote verbazing was dat inderdaad ons vervoer.
Er zaten al twee mensen in en hebben uiteindelijk nog vier andere mensen opgehaald.
Na een tochtje van 10 minuten, kwamen we op onze bestemming aan. Het was een helikoptervlucht! Na het inchecken vertelde Robert eindelijk wat nu de verassing was. We zouden een helikoptervlucht maken over de Hoover dam, dan richting de Grand Canyon, om daar vervolgens te landen!
Wat spannend, Nadeche had nog nooit in een helikopter gezeten.

Na een lange en indrukwekkende vlucht, vol adembenemende stukken, landden we dan toch eindelijk in de Grand Canyon. Via een paadje konden we wat dichter bij de klif komen. Na wat foto's en filmpjes, legt Robert ineens zijn camera weg.
Voor dat ik het wist zat Robert ineens op zijn knieën en vroeg hij mij om met hem te trouwen!! Ik kon niets anders dan ja zeggen! In de verte hoorden we ineens allemaal mensen juichen. Veel mensen kwamen ons feliciteren, terwijl wij allebei nog stonden na te trillen!

De vlucht terug kon niet beter. Het was zonsondergang en dan is de Grand Canyon op zijn mooist. Als we al dachten dat de heenweg mooi was, dan was dit buiten onze verwachtingen! We sloten af met een rondje boven The Strip at night. Ook dat was ontzettend mooi.

Hierna hebben we gegeten in luxe restaurant, waar een wachtrij stond, ook als je gereserveerd had. Het eten was ontzettend lekker, maar ook erg veel, Amerikaanse begrippen. Voldaan, maar uitgeteld, namen we de taxi terug richting het hotel.

• 10 September 2014 - 18:09

Renee Smit:

Ook ik was zeer verrast bij het lezen van je verstuurde app!! Nogmaals klinkt het zeer romantisch GEFELICITEERD!!!

• 10 September 2014 - 19:07

Patrick&Esther:

Zo wat een geweldige start van jullie vakantie en wat een prachtig nieuws!!!!! Van harte gefeliciteerd jullie beiden!!! Wij zouden zeggen deze vakantie kan niet meer stuk ;-). Wij zijn benieuwd naar jullie vervolg verhalen en foto's. Geniet lekker!

• 10 September 2014 - 19:46

Chantal Middelburg :

Super romantisch! Gefeliciteerd !! X x en nog een fijne vakantie!

• 10 September 2014 - 20:03

Ria Smit:

Super romantisch, wat leuk verslag,van harte gefeliciteerd ! Fijne vakantie en groetjes van ons

• 11 September 2014 - 13:53

Leonie:

Wat een geweldige start van de vakantie.
    Van harte gefeliciteerd. Ik gun jullie een prachtige toekomst samen met heel veel geluk en happines
    Maak er een mooie en onvergetelijke vakantie van.

Groetjes Leonie